شاهد روحیه جهادی کارکنان زندان‌های استان کرمان بودیم

کارشناس معاونت راهبردی قوه قضاییه در بازدید از زندان‌های استان کرمان گفت: زندانبانی یکی از سخت‌ترین مشاغل در قوه قضائیه است که نیاز به روحیه جهادی دارد و ما آن را در بین کارکنان زندان‌های استان کرمان مشاهده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، غنی زاده کارشناس معاونت راهبردی به همراه امینی و مدیحی بازرسان ویژه قوه قضاییه، از قسمت‌های مختلف زندان‌های مرکزی، بازداشتگاه موقت، کانون اصلاح و تربیت، بم، جیرفت، کهنوج، منوجان، رفسنجان، بافت، زرند، سیرجان و شهربابک بازدید کردند.

بازدیدکنندگان ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان‌ها نظیر واحد اداری، نمازخانه، دارالقرآن، کتابخانه، واحد ملاقات، کارگاه‌های اشتغال، سالن ورزشی، آشپزخانه و نانوایی، با حضور در اندرزگاه‌ها با زندانیان دیدار و گفت و گو کردند.

کارشناس معاونت راهبردی، اقدامات انجام شده در زندان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: زندانبانی یکی از سخت‌ترین مشاغل در قوه قضائیه است که نیاز به روحیه جهادی دارد و ما آن را در بین کارکنان زندان‌های استان کرمان مشاهده می‌کنیم.

مدیحی بازرس ویژه قوه قضائیه طی بازدید از زندان در حال ساخت زندان جیرفت، نسبت به پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبارات لازم و تسریع در روند ساخت و ساز این زندان، قول مساعد دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha