جوجه‌ریزی مرغ گوشتی با پتانسیل 4500 قطعه در زندان لاهیجان انجام شد

در راستای تأکیدات سازمان زندان‌ها مبنی بر اهمیت ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای زندانیان و خانواده‌هایشان، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان نیز دور جدید جوجه ریزی با پتانسیل 4500 قطعه در سالن های پرورش مرغ گوشتی را ترتیب اثر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، جمشید آستینه رئیس اداره زندان لاهیجان در راستای تأکیدات سازمانی مبنی بر اهمیت اشتغال و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای زندانیان و خانواده هایشان از دور جدید جوجه ریزی در سالن های پرورش مرغ گوشتی مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان خبر داد.

جوجه ریزی با پتانسیل 4500 قطعه در زندان لاهیجان انجام شد

وی ضمن تأکید بر اهمیت پرداختن به مقوله اشتغال پایدار برای زندانیان که نتیجه آن استحکام بنیان خانوادگی مددجویان را در پی دارد تصریح کرد: دور جدید جوجه ریزی در سالن های پرورش مرغ گوشتی با پتانسیل 4500 قطعه جوجه آغاز شده که این فعالیت اقتصادی در یک بازه زمانی 45 روزه به ثمر خواهد نشست. با عرضه تولیدات به بازار فروش از عوایدی آن ضمن پرداخت دستمزد به زندانیان رأی باز شاغل در آن مکان، این امر در تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از خانوادها در انجمن حمایت زندانیان تأثیر خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha