مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از طرح‌های اقتصادی انجمن حمایت زندانیان مشهد بازدید کرد

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از مرکز معاینه فنی و پروژه در دست احداث مجتمع خودرویی انجمن حمایت زندانیان مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی ، حسینی مدیر کل زندان‌های استان به منظور ارزیابی منابع درآمدی انجمن حمایت زندانیان مشهد از مرکز معاینه فنی مفتح و پروژه در حال احداث مجتمع خودرویی بازدید کرد.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از طرحهای اقتصادی انجمن حمایت زندانیان مشهد

در این بازدید شریف نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مشهد گزارشی از وضعیت مرکز معاینه فنی و روند ساخت مجتمع خودرویی ارائه کرد و گفت: افزایش سطح درآمد پایه‌دار انجمن با هدف حمایت از خانواده زندانیان تکلیف سازمانی است و در این راستا با مصوبات هیئت مدیره این پروژه تعریف شده و در حال اجراست.

حسینی مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بخش افزایش منابع انجمن حمایت زندانیان مشهد گفت: طرح‌های اقتصادی انجمن‌های حمایت زندانیان باید با مطالعه و کارشناسی تخصصی اجرا شود و به صورتی برنامه‌ریزی شود تا بیشترین آورده را برای انجمن داشته باشد.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از طرحهای اقتصادی انجمن حمایت زندانیان مشهد

وی خاطرنشان کرد ضروری است تا به موازات تلاش برای جذب منابع مالی ، تعداد خانواده‌های تحت پوشش نیز افزایش یابد و سطح خدمات ارائه شده به مددجویان نیز از نظر کیفی و کمی توسعه یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha