تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات‌کل زندان‌ها و ورزش‌وجوانان خراسان رضوی

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور توسعه اقدامات اصلاحی و تربیتی مبتنی بر ورزش در زندان‌ها تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضا و تبادل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح تندرستی ، نشاط و شادابی زندانیان و ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش با رویکرد اصلاحی و تربیتی در زندانها منعقد گردید. در این تفاهم نامه بر اصلاح نگرش ، آگاهی بخشی و خلق باورهای اجتماعی مطلوب در جامعه زندانیان با استفاده از فوائد فعالیت های منظم ورزشی تاکید شده و علاوه بر آن ارتقاء اقدامات هماهنگ طرفین جهت حمایت از فعالیت های ورزشی در زندان های استان مورد توجه قرار گرفته است .

تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندانها و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
در حاشیه آئین تبادل این تفاهم‌نامه مدیر کل ورزش و جوانان با همراهی مدیر کل زندان‌های استان به منظور ارزیابی ظرفیت های ورزشی زندان مرکزی مشهد از این مجموعه بازدید کرد . تاج فیروز ، پس از حضور در یادمان شهدا و ادای احترام در گود زورخانه این زندان حاضر و از تلاش‌های تیم باستانی زندانیان زندان مرکزی مشهد که به تازگی با کسب رتبه دوم از مسابقات زندانیان کشور بازگشته‌اند ، تقدیر کرد .
هیئت بازدید کننده در ادامه از مسابقه فوتسالی که در چهارچوب هفته نهم لیگ فوتسال این زندان در حال برگزاری است بود ، دیدن کردند.

تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندانها و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در تقویت و توسعه برنامه‌های ورزشی ویژه زندانیان ، تربیت بدنی و ورزش را یکی از ارکان اصلی و مکمل در فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان عنوان کرد و گفت : در قالب این تفاهم‌نامه برنامه‌های این حوزه هدفمند و کاربردی دنبال خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha