۲مددجوی زندان ارومیه در بازدید رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی آزاد شد
بازدید عصرگاهی رئیس کل و دادستان مرکز استان ودیدار چهره به چهره از بند محکومین مالی زندان ارومیه

رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز آذربایجان غربی عصر دوشنبه ۶ شهریورماه به صورت سرزده از زندان ارومیه بازدید و با حضور در آسایشگاه محکومین مالی به صورت چهره به چهره با ۸۲ زندانی گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان ساعت ۱۷ روزدوشنبه به صورت سرزده از زندان ارومیه بازدید و با حضور در آسایشگاه محکومین مالی به صورت چهره به چهره با ۸۲ زندانی به مدت دو ساعت گفتگوکردند.

در این بازدید که مدیر زندان و مسئولین قضایی، مددکاران اجتماعی زندان ارومیه رئیس کل دادگستری ودادستان استان را همراهی می کردند با حضور در داخل بند ویژه محکومین مالی به مدت دوساعت با ۸۲ زندانی دیدار وگفتگوکردند

در دوساعت حضور رویس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۶۹ در خواست مددجویان جمع آوری و برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح با دستورتسریع در روند رسیدگی و طی مراحل قانونی ارجاع و همچنین تقاضای ۸ مددجو برای اشتغال بکار خارج موافقت و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی با موافقت پایان حبس تا عصر همانروز بازدید موافقت شد .

در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری ودادستان مرکز استان آذربایجان غربی که از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر روز دوشنبه ۶ شهریورماه طول کشید ۲ نفر زندانی محکوم با مئافقت شرایط مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha