۱۱۰۰ جلد کتاب به زندان‌های اردبیل اهدا شد

اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران به همت جمعی از خیرین، تعداد ۱۱۰۰ جلد کتاب در عناوین مختلف به کتابخانه های زندان اردبیل اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، با توجه به اهمیت مطالعه و تاثیر ارتقای سطح آگاهی افراد در کاهش رفتارهای ناهنجار، تمامی ۸ مرکز تامینی استان اردبیل مجهز به کتابخانه مشارکتی بوده و در جهت تقویت روحی و فکری زندانیان و بهینه‌سازی اوقات فراغت آنان و تغییر نگرش و آماده‌سازی این افراد برای بازگشت سالم و سعادتمندانه به آغوش خانواده و اجتماع، برنامه‌های متنوع کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، ملاقات با نویسندگان، خلاصه‌نویسی کتاب، تقویت باشگاه‌های کتابخوانی و... در زندان‌های این استان برگزار می‌شود.

۱۱۰۰ جلدکتاب به زندان‌های اردبیل اهدا شد

۱۱۰۰ جلدکتاب به زندان‌های اردبیل اهدا شد

در حال حاضر بیش از ۴۶۰۰۰جلد کتاب در موضوعات متنوع از قبیل؛ دینی و مذهبی، علمی، ادبیات و رمان، شعر و داستان، کتب آموزشی و درسی، روانشناسی، تاریخی و ... در کتابخانه زندان‌های استان موجود بوده و ضمن توزیع کتاب از طریق پیک دانش در تمامی بندها، مددجویان می‌توانند از امکانات سالن مطالعه این مجموعه استفاده کنند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha