خدمت‌رسانی مددجویان ایلام به زائرین اربعین حسینی در موکب‌ها

100 زندانی رای باز استان پیرو تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری ایلام در موکب‌های اربعین به زائرین حسینی(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مرز مهران این روزها پر ترددترین مسیر برای پیاده روی اربعین است.

زائرین حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام از مسیر ایلام به مرز مهران خود را برای اربعین به کربلا می رسانند و این روزها استان ایلام حال و هوای عاشورایی دارد.

گفتنی است پیرو تفاهم نامه ای که با شهرداری ایلام منعقد شد، زندانیان رای باز در موکب ها به زائرین خدمت رسانی می کنند و پس از اتمام ایام اربعین، تا پایان سال نیز امورات خدماتی شهرداری ها را با دریافت حقوق ماهیانه انجام می دهند.

خدمت‌رسانی مددجویان ایلام به زائرین در موکب‌های اربعین

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در بازدید از خدمت رسانی زندانیان در موکب ها، گفت: خدمت به زائران اربعین نعمت بزرگ الهی است که آثار و برکات آن در زندگی انسان ها مشهود است.

وی افزود: یکی از بهترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به بندگان خدا، و بلکه خدمت برتر و بالاتر، خدمت به مهمانان پروردگار و زائران اماکن شریفی است که خداوند جایگاه آنها را رفیع گردانیده و به عنوان نماد و شعائرالله مطرح گردیده‌اند. احسانی اذعان داشت:هر ساله همزمان با بیستم ماه صفر، در اربعین سید و سالار شهیدان، خیل عاشقان حسینی خود را از مرز مهران به سمت دیار عاشقان، کربلای معلّی کشانده و با امام خویش تجدید بیعت می‌کنند و تعداد 100 زندانی رای باز نیز پیرو تفاهم نامه همکاری با شهرداری ایلام در موکب ها به زائرین خدمت رسانی می کنند.

خدمت‌رسانی مددجویان ایلام به زائرین در موکب‌های اربعین

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha