تبیین تاکیدات سازمان زندان‌ها در جلسه شورای برنامه‌ریزی زندان‌های آذربایجان شرقی

جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی اداره کل زندانهای استان با محوریت تاکیدات ریاست سازمان زندان‌ها در نشست اخیر با مدیران کل سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی اداره کل زندانهای استان با حضور مدیر کل زندانهای استان ،روسای ستاد اداره کل و روسای زندانهای استان در راستای تاکیدات ریاست سازمان زندانهای کشور درنشست هم اندیشی وتعاملی با مدیران کل ستادی واستانی برگزار شد.

در این جلسه جوادی مدیرکل زندانهای استان نکات مورد تاکیدریاست سازمان زندانهای کشور را در جمع اعضای شورای برنامه ریزی مطرح کرد وگفت :از موضوعاتی که ریاست سازمان به آن تاکید داشتند انتقال زندانها به خارج ا ز شهرها بود که روسای زندانها اهتمام جدی در این رابطه داشته باشند وبا تعامل با مسئولین به جد این موضوع روپیگیری نمایند.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه زندان‌های استان دارای بافت قدیمی و فرسوده هستند افزود:مطابق با قانون وظیفه داریم همه زندان‌ها را بر اساس اولویت به خارج از شهرها ببریم تا هم نحوه رسیدگی به زندانیان در اماکنی استاندارد فراهم شود و هم مانع از هر آسیب احتمالی به فضای مسکونی و زندگی مردم عادی شویم.

همچنین در این جلسه پس از طرح نکات مورد تاکید ریاست سازمان زندانها توسط مدیر کل زندانهای استان ، هریک از از روسای ستاد اداره کل و روسای زندانها مواردی را مطرح کرده و گزارشات خود را در این جلسه ارائه دادند.

تبیین تاکیدات رئیس سازمان زندانها درجلسه شورای برنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

تبیین تاکیدات رئیس سازمان زندانها درجلسه شورای برنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha