دیدار زندانیان لنجان با رئیس‌دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی شهرستان 

در راستای سیاستهای کاهش جمعیت کیفری و بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی، رئیس دادگستری شهرستان لنجان طی بازدید از زندان این شهرستان، با مددجویان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، به منظور بررسی و رفع مشکلات قضایی زندانیان و اعطاء تسهیلات قانونی به مددجویان واجد شرایط ، خوشنویس ، رئیس حوزه قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان لنجان ، با حضور در زندان لنجان ، از نزدیک با زندانیان دیدار و با آنان گفتگو کرد.

رئیس شوراهای حل اختلاف در این دیدار، ضمن استماع مشکلات زندانیان با بررسی تقاضای تعدادی از مددجویان ، دستور لازم را در راستای بهره‌مندی آنان از مرخصی پایان حیس، سپردن تامین مناسب ، آزادی مشروط ، اعزام به اشتغال به کارو استفاده از پابند الکترونیک ، صادر کرد.

عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان لنجان ، در این دیدار ،ضمن قدر دانی از حضور مستمر قضات در زندان و پایش و بررسی مشکلات زندانیان و تعامل بسیار سازنده ریاست حوزه قضایی شهرستان ، که نقش بسیار سازنده ای در جلوگیری از اطاله دادرسی و همچنین برخورداری زندانیان از تسهیلات حقوقی شامل ، تخفیف مجازات ، مرخصی پایان حبس ، رای کار و...را به دنبال داشته ، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده ارائه داد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha