اعطاء مرخصی تشویقی اربعین به مددجویان کتابخوان ندامتگاه تهران بزرگ

به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، با همکاری قاضی ناظر بر زندان، مرخصی تشویقی اربعین به مددجویان کتابخوان ندامتگاه تهران بزرگ اعطاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، برای اولین بار در تیر ماه سال جاری طرحی در ندامتگاه تهران بزرگ اجرا شد که طی آن با هماهنگی قاضی ناظر بر زندان 150 نفر از زندانیان بعد از شرکت در مسابقه کتاب خوانی "دو گوهر نایاب، پدر و مادر" به مرخصی تشویقی اعزام شدند.

همچنین مددجویان مذکور در طول مدت مرخصی خود کتاب "حسین، صدای مظلومیت انسان" را مطالعه کنند تا در بازگشت از مرخصی، با شرکت در آزمون و قبولی به صورت مجدد به مرخصی اربعین اعزام شوند.

بنا به این خبر در مجموع 35 نفر از مددجویان در بازگشت از مرخصی موفق شدند در این آزمون شرکت کرده، حد نصاب لازم را به دست آورند که با برنامه‌ریزی های انجام شده و با هماهنگی قاضی ناظر بر زندان مجددا به این مددجویان " مرخصی تشویقی اربعین" اعطاء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha