مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های تهران برگزار شد

در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان تهران، تیم‌های کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه ورامین به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای ارتقای روحیه جوانمردی و جسمی کارکنان، یک دوره مسابقات فوتسال با حضور تیم‌های منتخب از زندان‌های استان به میزبانی کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی برگزار شده بود، مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ پهلوانی و جوانمردی گفت: ورزش به عنوان سبک زندگی سالم در محیط کار و خدمت می‌تواند موجب ارتقای روحیه همکاری و برادری بین کارکنان شود.

علی هاشمی ادامه داد: ورزش منظم و مرتب موجب ارتقای سلامت و بهبود کارآیی کارکنان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به ارباب رجوع شده، از آسیب‌های ناشی از محیط زندان پیشگیری می‌کند.

بنا به این خبر، در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان تهران که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده، ده تیم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

همچنین اولین دیدار از این دوره مسابقات بین کارکنان مرد زندان‌های استان تهران بین کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه ورامین برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha