آزادی؛ شیرینی شکات به جوان دربند

جانشین ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: حلاوتی که شکات به جوان 36 ساله در بند جرائم غیر عمد استان دادند هیچ گاه از ذهن این پدر و دختر دوساله اش پاک نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، او زین پس خوشبخت ترین‌ست چرا که در آغوش پدر آرام می گیرد. رهایی پدر از بند سبب به دام افتادن دختر ۲ ساله اش برای مهر پدری برای همه عمرشد چرا که او دیگر حسرت دیدار پدر را از پشت میله های زندان نمی کشد.

او دیگر زین پس در فضا امن خانه پدر را جستجو می کند و چه خوشبخت است این دخترک دو ساله قصه ما که یک سال بعد از در بند بودن پدر به واسطه بدهی مالی می خواهد در آغوشش آرام گیرد و به او به عنوان تکیه گاهی امن تکیه کند.

صحبت از جوانی ۳۶ ساله است که دخترکی دو ساله دارد اکنون بعد از گذشت یک سال بابت بدهی در زندان آن هم با حلاوتی بس شیرین از سمت شکات و کمک های ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور از بند رهایی یافته چون کبوتر آزاد و رها فرزندش را به آغوش کشیده است.

آن طور که حامد اکبرپور، جانشین ستاد دیه استان خراسان جنوبی اظهارداشت: کل بدهی این جوان ۱۱ میلیارد ریال بود که طی جلسات متعددی که ستاد دیه خراسان جنوبی با شکات داشت و پیگیری های مستمر انجام شده مبلغ چشمگیری یعنی ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رضایت شاکی گرفته شد و بقیه بدهی وی نیز از طریق تسهیلات قرض الحسنه و کمک های ویژه ستاد دیه استان و کشور پرداخت شد.

به گفته وی دو نفر دیگر نیز که بابت مهریه در زندان بودند نیز با پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال از ندان های استان آزاد شدند.

جانشین ستاد دیه استان خراسان جنوبی جمع کل بدهی این سه پرونده را ۲۳ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۶ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال شاکیان گذشت کردند و بقیه نیز به میزان ۷ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از منابع تسهیلاتی و کمک های ویژه استان و کشور پرداخت شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha