بازدید معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور از زندان مرکزی سنندج

محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون به منظور بازدید از وضعیت اشتغال ، حرفه آموزی و ایجاد کارگاه های صنایع دستی مددجویان از زندان مرکزی سنندج بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، محمود کریمی بیرانوند ضمن بازدید از محیط زندان از فعالیت و تلاش مددجویان برای ایجاد درآمد و حرفه و پیشه آموزش دیده در محیط زندان، ابراز خرسندی کرد و عنوان داشت: چنین پودمان فعالی که به صورت ماهرانه به تولید محصولات صنایع دستی می پردازند در سطح کشور کم نظیر بوده و مدیریت محیط زندان به شیوه نوین که عمل حبس مددجو ثمره اشتغال و روزی حلال برای خانواده زندانیان می شود نیازمند تقدیر از مسئولین در حوزه زندانبانی است.

سپس خسروی معاون اداری و مالی زندانهای استان با بیان گزارشی از عملکرد مددجویان در زمینه تولیدات صنایع دستی در سال گذشته و میزان فروش و سود حاصله از آن برای مددجویان ، بر لزوم افزایش فضاهای کارگاهی در محیط زندانهای کشور تأکید داشت.

در ادامه بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج نیز با بیان اشتغال 75 درصدی مددجویان به صورت اشتغال نشسته در داخل بندها و محیط کارگاهی زندان، خواستار همکاری بیشتر و دو جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha