۱۸۰ مدیر و پرسنل ساعی و خدوم مراکز اصلاحی‌وتربیتی تجلیل شدند

دومین «جشنواره شهید لاجوردی» به همت سازمان زندان‌ها و با تجلیل از 180 نفر از مدیران و کارکنان مراکز اصلاحی‌وتربیتی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها واقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها(یادبود شهید لاجوردی) با تجلیل از ۱۸۰ مدیر و پرنسل خدوم و متعهد مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشور پایان یافت.

در این همایش که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی کشورمان نیز همراه بود علاوه بر دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، چهره‌هایی همچون ستایشی سخنگوی قوه قضائیه، رحیمی وزیر دادگستری و آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز حضور داشتند.

تجلیل از خانواده شهید لاجوردی، معرفی مدیران‌کل برتر استان‌ها، تقدیر از افراد موثر در تعطیلی و انتقال زندان رجایی‌شهر به همراه تقدیر از بازنشستگان سازمان زندان‌ها و همچنین مدیحه‌سرایی‌، اجرای تواشیح توسط گروه بین‌المللی ثاقب و ... به عنوان دیگر بخش‌های جشنواره مورد اهتمام و اجرا قرار گرفت.
گفتنی است دومین دوره جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها(یادبود شهید لاجوردی) امروز، دوم شهریورماه در مجتمع فرهنگی‌ورزشی «غدیر» تهران برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha