آمادگی حداکثری اداره‌کل زندان‌های خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع)

ستاد اربعین زندان های خوزستان با حضور مدیر کل زندان های استان جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) و همکاران در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین به ریاست مدیر کل زندان ها، معاونین و جمعی از روسای ادارت برگزار شد.

روشان با بیان این مطلب که محیط آرایی و فضا سازی در اداره کل و زندان ها بایستی به سمت و سوی اربعینی جهت گیری شود، زندان ها در فضای سازی ظاهری و معنوی نهایت اهتمام را داشته باشند .

رییس ستاد اربعین با تأکید بر اینکه اداره زندان ها برای برگزاری مراسم اربعین و ارایه خدمات به زائران حسینی باید در آمادگی مناسب قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) اهتمام جدی تری داشته باشند، خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) یک افتخار است و ما وظیفه داریم به آنها خدمت کنیم و سعادتی است که در دنیا نصیب همه ما شده که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

مدیر کل زندان ها نیز در ادامه پیاده روی بزرگ اربعین حسینی را یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ عنوان کرد و افزود: اداره کل زندان های خوزستان آماده خدمات رسانی به زائرین حرم امام حسین (ع) و همکاران ما در سراسر کشور میباشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha