اعطاء ارفاقات قانونی برای آزادی 104 زندانی در میز خدمت 210 نفره قضات گیلان

در بازدید 210 نفر از قضات محاکم گیلان از زندان‌های استان و برپایی میز خدمت قضایی، با اعطاء ارفاقات قانونی 104 نفر از مددجویان آزاد شده و 64 نفر در شرف آزادی قرار گرفتند. 147 نفر نیز به مرخصی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان به همراه هیاتی متشکل از دادستان مرکز، معاونین قضایی، مقامات دادگاه های کیفری و روسای شعب حقوقی و برخی از روسای حوزه های قضایی استان از زندان مرکزی رشت بازدید کردند و همزمان نیز دیگر مقامات ارشد قضایی شهرستان های گیلان، با حضور در زندان های تابعه، با زندانیان حوزه قضایی خود دیدار چهره به چهره داشتند.

محمدی اصل مدیر کل زندان های استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مقامات ارشد قضایی و ابراز خرسندی از تعامل مستمر با دستگاه قضایی گفت: در بازدید بیش از 210 نفر از قضات با 671 زندانی که به صورت میز خدمت برگزار شد 104 نفر آزاد، 64نفر در شرف آزادی و 147 نفر نیز مرخصی اعزام شدند.
مدیر کل زندان های گیلان ضمن قدر دانی از کلیه مقامات قضایی و حضور همیشگی آنان در زندان هاافزود :دیدار چهره به چهره قضات بازندانیان در بالا بردن روحیه این افراد اثرات مثبت دارد ، که این امر می تواند تحمل حبس را برای آنان آسانتر کند.

وی با بیان این مطلب که مقامات قضایی با تعاملات ارزنده خود در کاهش جمعیت کیفری موثر هستند گفت:ارتباطات دو سویه علاوه بر کاهش جمعیت کیفری نقش موثری در اشتغال دارد، زیرا با اعطای امتیازات از جمله اشتغال بکار، بیشتر زندانیان مشغول به کار می شوند که این امر جلوگیری از چرخه مجدد جرم برای فرد آزادشده خواهد داشت .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha