برگزاری جلسه شورای اداری زندان‌های استان کردستان

جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان با حضور مدیرکل و روسای ستادی و زندانهای تابعه در 28 مرداد مصادف با اولین روز ماه صفر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی در این جلسه بر اهمیت موضوع حفاظت و امنیت در زندانهای استان و برگزاری مستمر و هفتگی جلسات ارتقاء امنیت در زندانها ، بازدیدهای مستمر و غیر مترقبه از قسمت های مختلف ، خصوصا برجکها ، محوطه دور تا دور زندانها ، نظارت بر ورود و خروج افراد و وسائل نقلیه ، بازرسی و بررسی تجهیزات یگان حقاظت و تجهیزات ضروری زندانها همچون ، تسلیحات ، ژنراتور های تولید برق اضطراری تامین جیره‌ی مواد غذائی آماده ، نظارت بیشتر روسای زندانهای تابعه استان در خصوص ثبت اقدامات در سامانه erp و بروزرسانی اطلاعات و داده های آماری تأکید نمود .

سپس مراسم تکریم فریدون رزمگاه معاون سلامت ، اصلاح و تربیت برگزار و از زحمات ایشان توسط مدیرکل زندانهای استان تقدیر به عمل آمد .

مدیرکل زندانهای کردستان در ادامه برای روسای جدید زندانهای استان آرزوی موفقیت در حوزه زندانبانی اسلامی نمود و تلاش و جدیت مضاعف را در حوزه مسئولیتی مربوطه خواستار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha