بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان خمین

مدیرکل زندان های استان مرکزی با حضور سرزده در زندان خمین با پرسنل و جمعی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه که به همراه اسکندری و حسامی روسای ادارات حفاظت و بازرسی به صورت غیر مترقبه در زندان خمین حضور یافتند در سخنانی اظهار کرد؛ حضور میدانی مسئولان ستادی اداره کل در زندانهای تابعه استان به منظورآگاهی از وضعیت زندانیان و پیگیری درخواست آنان همچنین توجه به کارکنان زندان ها از برنامه های سازمان زندانها در دوره مدیریت علمی زندان ها است .

وی در ادامه با حضور در جمع زندانیان عنوان کرد : مدت حضور در زندان برای ندامت و پشیمانی از گناه و جبران رفتار گذشته فرصتی مغتنم و بر این اساس ضروری است در طول دوران تحمل حبس از اوقات و توان حداکثری برای فراهم شدن زمینه بازگشت سعادتنمدانه خود به کانون خانواده و آغوش جامعه بهره گیری شود .

مدیرکل زندان های استان مرکزی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد؛ مشارکت فعال زندانیان در برنامه های فرهنگی و آموزشی با اولویت یاد گیری معارف دینی، اشتغال و حرفه آموزی و ارتقاء سلامت جسمی و روانی راهکار موثری برای تحقق اهداف است .

این مقام مسئول در پایان این بازدید درگفت و گویی صمیمانه با تعدادی از کارکنان به رویکردهای سازمان زندان های کشور در دوره مدیریت جدید اشاره و تاکیدکرد؛ ارتقاء نظم وامنیت در زندان ها ضامن انجام فعالیت ها و برنامه های اصلاحی و تربیتی زندانیان است .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha