سربازان سرمایه گرانبها در سازمان زندان‌ها هستند

طی نشست صمیمی، مدیرکل با سربازان وظیفه زندان‌های استان زنجان دیدار و از تلاش‌های شبانه روزی آن در حفظ امنیت زندان‌ها قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند پرسنل وظیفه گفت: در رفتارهای روزمره خود باید به درجه‌ای از یقین برسیم که خداوند متعال و امام زمان(عج) را شاهد عینی و حاضر بدانیم تا از هر انحراف و اشتباهی دوری و در محضر خدا گناه نکنیم.

مدیر کل زندان‌های زنجان در جمع سربازان وظیفه زندان‌ها اظهار کرد:برای ترک گناه باید به خدا پناه ببریم چرا که حاکمیت مطلق دنیا دست اوست و هیچ کاری از دید خداوند متعال پنهان نخواهد ماند پس تا می‌توانید در مسیر درست و صداقت قدم بردارید چرا که فرصت‌ها برای زندگی محدود و نامعلوم است.

بنیادی خاطرنشان کرد: دوران جوانی بهار زندگیست و بخشی از این دوران در خدمت مقدس سربازی صرف می‌گردد،که به لحاظ حساسیت کار زندانبانی، شما در معرض آسیب های متعدد قرار دارید و در صورت سهل انگاری در انجام وظایف، با مخاطرات متعدد مواجه خواهید شد.

مدیر کل زندان‌های زنجان در پایان این نشست بر استمرار برگزاری دوره‌های آموزش فنی حرفه‌ای ویژه سربازان وظیفه تاکید نمود.

سربازان سرمایه گران بهاء در سازمان زندان‌ها هستند

گفتنی است در این نشست و به مناسبت برگزاری مناسب برنامه‌های دهه محرم از سوی مدیر کل زندان های زنجان ،۳ روز مرخصی تشویقی به کلیه سربازان وظیفه زندان‌های استان اعطاءگردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha