بازدید مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور به منظور ارزیابی اجرای شاخص‌های حوزه فرهنگی و تربیتی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، سلیمانی مدیرکل دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها در حاشیه برگزاری گردهمایی آموزشی مدیریت برنامه ریزی امور فرهنگی و تربیتی، با همراهی مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی ضمن حضور در زندان مرکزی مشهد از اندرزگاه های اسکان زندانیان و فضاهای فرهنگی و تربیتی این ندامتگاه بازدید کرد.

بازدید مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

سلیمانی در این بازدید ۵ ساعته ابتدا از مجموعه ورزشی زندان بازدید و بر توسعه برنامه های ورزشی ویژه زندانیان تاکید کرد و فعالیت‌های صورت گرفته بر اساس تقویم و برنامه مصوب سازمانی را مورد رصد و سنجش قرار داد.

وی در ادامه از سالن سینما ، کتابخانه مرکزی، مرکز آموزشی و دارالقرآن این زندان نیز بازدید کرد و مجموعه اقدامات انجام شده فرهنگی و هنری را مطلوب ارزیابی نمود.

بازدید مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد

مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در پایان پس از بازدید از اندرزگاه معراج که با مشارکت طلاب و روحانیون حوزه علمیه مشهد راهبری میشود و گفتگو با زندانیان ، در جلسه هفتگی هیئت مذهبی احرارالحسین این اندرزگاه شرکت کرد و همراه با زندانیان به عزاداری پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha