قاضی ویژه اطفال از کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید کرد

در راستای اهداف سازمانی و پیگیری امور زندانیان کانون اصلاح و تربیت کرمان، قاضی ویژه اطفال به همراه جمعی از کارشناسان معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان، از کانون اصلاح و تربیت بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، بازدیدکنندگان ضمن بازدید از اماکن و کارگاه‌های آموزشی، اقدامات نوین اجرا شده نظیر راه‌اندازی شورای تصمیم و اتاق آرامش را قابل تحسین عنوان کردند. در ادامه به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار کردند و ضمن استماع مسائل قضایی آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

برشان رئیس کانون اصلاح و تربیت کرمان، با ارائه گزارشی در خصوص نحوه عملکرد کانون اصلاح و تربیت، گفت: به‌دلیل پیچیدگی مسأله عدم بازگشت مجدد زندانیان، حل این مسأله منوط به همکاری و تعامل سازمان‌ها و نهادهای زیادی در سطح کشور و سیاست‌گذاری در سطح کلان است.

رئیس کانون اصلاح و تربیت کرمان، با اشاره به بازگشت مجدد زندانیان بدسرپرست و بی‌سرپرست، به کانون اصلاح و تربیت، افزود: راهکارها و پیشنهادهایی توسط حاضرین مطرح و مقرر گردید بهزیستی در راستای اجرای ماده ۶ حمایت از اطفال و نوجوانان نسبت به پذیرش زندانیانی که از لحاظ سرپرست مشکل دارند، همکاری نماید.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص جذب همکاری سایر نهادها جهت ساماندهی زندانیان پس از آزادی اقدام گردد تا از وقوع مجدد جرم و بازگشت مجدد آنان به زندان، جلوگیری شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha