تجلیل مدیرکل زندان‌های استان ایلام از اصحاب رسانه

در نشستی با اصحاب رسانه از فعالان این عرصه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد و شرحی از اقدامات اصلاحی و تربیتی در سطح زندان‌های استان توسط مجید احسانی ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، به مناسبت روز خبرنگار از فعالان رسانه ای استان تجلیل شد.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساخته و در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اند.

تجلیل مدیرکل زندان‌های استان ایلام از اصحاب رسانه

وی در ادامه به اقدامات اصلاحی و تربیتی اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: طی سه سال گذشته بیش از 500 زندانی نیازمند از زندان های استان آزاد شده اند و در سال جدید 68 زندانی نیازمند مالی با کمک ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

احسانی افزود: برای 35درصد از زندانیان شغل ایجاد شده است و 40درصد از زندانیان در 26 دوره حرفه آموزی در حال یادگیری مهارت های فنی هستند.

مدیرکل زندان های استان ایلام تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم سازمانی و زندانبانی اسلامی، توجه به خانواده های زندانیان است که همواره توسط مرکز خدمات امور اجتماعی، انجمن های حمایت و کمک خیرین حمایت می شوند و از سال گذشته تا کنون بیش از 4000بسته حمایتی به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

تجلیل مدیرکل زندان‌های استان ایلام از اصحاب رسانه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha