کافه گالری صنایع دستی بنیاد تعاون زندانیان در منطقه آزاد تجاری ماکو افتتاح شد
افتتاح کافه گالری حامی صنایع دستی زندانیان دربازارچه مرزی امید منطقه آزاد تجاری ماکو

با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون صنایع زندانیان، مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو و مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی کافه گالری حامی صنایع دستی زندانیان در محل بازارچه مرزی امید این شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداه کل زندان های استان آذربایجان غربی، با حضور مطهرنژاد، معاونین بنیاد تعاون صنایع زندانیان کشور،مدیرکل زندان های استان و مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو کافه گالری صنایع دستی زندانیان در بازاچه مرزی امید ماکو افتتاح شد.

این کافه گالری در ابعاد ۵۰۰مترمربع در نقطه کانونی بازارچه بزرگ مرزی ماکو با سرمایه گذاری بیش از ۲۰میلیارد ریال بنیاد تعاون زندانیان کشور برای معرفی محصولات و عرضه صنایع دستی زندانیان کشور در مرز شمال غرب کشور و با هدف نفوذ بازرگانی برای فروش در بازارهای خارجی افتتاح گردید .

در آئین افتتاح این مرکز که مسئولین کشوری و استانی حضور داشتند ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایش و فروش صنایع دستی زندانیان در گالری و کافه مجهز به ارائه سرویس خدماتی به مشتریان و مراجعین بر لزوم همکاری مستمر با مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، شیلات ، بازرگانی تولیدات کارخانجات بنیاد تعاون زندانیان کشور و صنایع دستی تاکید شد.

این کافه گالری در بهترین نقطه بازارچه مرزی بزرگ امید منطقه آزاد تجاری ماکو در ابعاد بیش از ۵۰۰ متر مربع و با هدف شناسایی فرصت های عرضه و فروش صنایع دستی و تولیدات زندانیان کشور بخصوص برای توریست ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی با حضور مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و گروسی مدیر منطقه آزاد تجاری ماکو افتتاح شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha