شب ضیافت کارکنان زندان‌ ماکو با مدیرکل اسبق زندان‌های آذربایجان‌غربی
بازدید شبانه معاون اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان ماکو

در حاشیه سفر مدیرعامل و معاونین بنیاد تعاون صنایع زندانیان کشور به منطقه آزاد تجاری ماکو جبار باقری معاون اشتغال شبانه از زندان این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، جبار باقری معاون اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور در حاشیه سفر به منطقه آزاد تجاری شبانه در زندان ماکو حضور بهم رساند و ضمن بازدید از بخش های اشتغال و حضور در بخش اداری با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی سه ساعته که بعد از نماز مغرب و عشاء و بازدید از بخش های اشتغال زندان صورت گرفت جبار باقری که در سالهای دهه هشتاد مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی بود بعد از صرف ضیافت شام در اتاق کار رئیس زندان با کارکنان حاضر به اهمیت همدلی و هم افزایی برای توفیق در امورات خطیر زندانبانی با همه مشکلات آن را عنوان کرد و کارکنان را به محبت و ترویج روحیه تعاون و همدلی در امورات و کمک رسانی به مدیریت مجموعه در بهسازی امور و تامین حقوق زندانیان وکمک به مددجویان نیازمند نمود.

در این دیدار که بیش از یک ساعت صحبت های خاطره گویی کارکنان در حضور مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از سنوات خدمت در زمان مدیریتی جبار باقری برای بهره برداری آموزشی ضبط گردید حاضرین یک یا دو خاطره اثر گذار از زمان های سابق را برای حاضرین و معاونت اشتغال بنیاد تعاون زندانیان بازگونمودند و در پایان در یک محیط مفرح و شاداب آثار و نتایج خاطره ماندگار در ذهن خود در سالهای قبل خدمت و برکات آن در زندگی اجتماعی را بازخوانی می کردند .

جبار باقری در میان صحبت های کارکنان زندان ماکو بارها از خاطرات بازدیدها و برخوردهای نیک کارمندان زندان تمجید کرد و با اشاره به نکات ارزشمند از زندگی و سیره مدیریتی شهید سید اسدالله لاجوردی همه را به همدلی و هم افزایی در امورات سازمانی مهم برای نیل به مقاصدعظیم معنوی ناشی از برکات خدمت در زندان اشاره کرد .

این مراسم در یک ضیافت شام مختصر و با خاطره یک شب ماندگار . آموزنده در کنار مدیرکل اسبق زندان های استان آذربایجان غربی و معاونت اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور سپری شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha