بازدید استاندار خوزستان از روند اجرایی ساخت اردوگاه ترک اعتیاد الحدید استان

علی اکبر حسینی محراب، استاندار ویژه خوزستان به همراه روشان مدیر کل زندان های استان و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی ساخت پروژه اردوگاه ترک اعتیاد الحدید استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان به همراه روشان مدیر کل زندان های استان و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی ساخت پروژه اردوگاه ترک اعتیاد الحدید استان بازدید کرد

حسینی محراب ضمن این بازدید گفت : انتظار میرود شرکت‌ها و دستگاه های مختلف استان از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی برای راه‌اندازی و تجهیز این مرکز و همچنین کمک به مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مواد مخدر استان ادامه داد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر بایست همت جدی داشته باشیم و بدون ریا و انجام کارهای تبلیغاتی تلاش کنیم تا اجر اخروی مربوط به نجات افراد و خانواده ها از اعتیاد مضاعف شود.

در محل این پروژه نیز نشستی برای بررسی مسائل اجرایی ساخت این مرکز برگزار شد. که در ابتدای جلسه روشان مدیر کل زندان های استان خوزستان گزارشی از روند ساخت اردوگاه الحدید استان خوزستان ارائه نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha