بازدید مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان رفسنجان

مدیرکل زندان‌های استان کرمان در ادامه سفرهای استانی خود، از قسمت‌های مختلف زندان رفسنجان بازدید و ضمن استماع مشکلات زندانیان، دستورات لازم را جهت رفع مسائل آنان، صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد به همراه رؤسای بازرسی، فنی و مهندسی و فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل، از قسمت‌های مختلف زندان رفسنجان از جمله بخش اداری، بهداری، کتابخانه، فروشگاه، آشپزخانه، باشگاه ورزشی و زورخانه بازدید کردند. وی در ادامه با حضور در اندرزگاه‌ها، با زندانیان دیدار و ضمن استماع مشکلات آنان، دستورات لازم را در جهت رفع این مسائل صادر نمودند.

در این بازدید، مدیرکل زندان‌های استان اقدامات جاری در حوزه‌های مختلف زندان رفسنجان را مورد ارزیابی قرار داد و در خصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات راهکارهایی ارائه کردند.

بازدید مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان رفسنجان

در ادامه، دکتر ذوالفعلی‌نژاد، در جلسه‌ای چندجانبه که با حضور فرماندار ویژه، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و جمعی از مسئولین شهرستان، تشکیل شده بود حضور یافتند و پیرامون ساخت و انتقال زندان رفسنجان به خارج از شهر، گفت و گو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha