اندرزگاه «سرای آرامش» در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زنجان راه‌اندازی شد

به منظور اجرای برنامه های طبقه‌بندی زندانیان و افزایش امنیت زندان‌های استان اندرزگاه سرای آرامش اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان در حاشیه افتتاح اندرزگاه سرای آرامش اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان گفت: با هدف دستیابی به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها و همچنین ارتقاء امنیت زندان‌های استان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود توانستیم اندرزگاه سرای آرامش اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان را به بهره‌برداری برسانیم.

بنیادی افزود: ویژگی‌های شخصیتی زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی به جهت وابستگی‌های قبل از دوران حبس به مواد مخدر ،ایجاد اماکن خاص در جهت کنترل و درمان این افراد را در داخل زندان‌ها ضروری نموده و در همین راستا علیرغم محدودیت‌های فیزیکی و اعتباری با تکیه بر کار جهادی شرایط راه‌اندازی این مرکز را فراهم نمودیم.

اندرزگاه سرای آرامش در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان راه‌اندازی شد

اندرزگاه سرای آرامش در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان راه‌اندازی شد

مدیر کل زندان‌های زنجان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نتایج بهره‌برداری از این مراکز در داخل زندان‌ها، دستیابی به برنامه‌های حقوق شهروندی و تامین امنیت و آرامش در مراکز تامینی استان بوده تا موانع اثرگذاری برنامه های اصلاحی و تربیتی رفع گردد.

لازم به توضیح است اندرزگاه سرای آرامش اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان به مساحت ۷۰ متر و با ظرفیت اسمی ۳۰ نفر از روز جاری آغاز بکار نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha