بازدید سرزده معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از اردوگاه حرفه‌آموزی‌وکاردرمانی استان

یوسف زاده معاون دادستان  عمومی و انقلاب اصفهان به صورت سرزده از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اصفهان  بازدیدو ازنزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو  کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، یوسف زاده معاون دادستان مرکز استان اصفهان بصورت سرزده از اردوگاه بازدید و اظهار کرد: تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و اردوگاه وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده لازم صورت گیرد.
وی در ادامه با تبیین جایگاه سازمان زندانها در ایجاد امنیت پایدار و آرامش در جامعه و اهداف این سازمان در اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه؛ انجام این اقدامات را پرهزینه و نیازمند همکاری، همراهی و مساعدت همه جانبه دستگاه های اجرایی و قضائی دانست و از تلاش های صورت گرفته قدردانی کرد.
یوسف زاده حمایت از خانواده زندانیان نیازمند را یک ضرورت دانست و خواستار تلاش مضاعف سازمانهای حمایتی از این قشر آسیب دیده شد.
غلامحسن حبیبی، مدیر اردوگاه نیز در این بازدید از حضور مسئولان قضائی تشکر کرد و به ارائه گزارشی آماری از وضعیت قضائی مددجویان پرداخت و اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در اردوگاه علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات مددجویان خصوصاً مشکلات قضائی آنان را برطرف می کند، زمینه ساز خوبی برای کاهش جمعیت کیفری، کاهش آسیب رفتارهای پرخطر و همچنین تخلیه بار روانی مددجویان شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha