مدیرکل زندان‌های خوزستان از مسئولین حفاظت زندان‌های استان تقدیر کرد

با حضور روشان مدیر کل زندانهای استان خوزستان و رئیس اداره اطلاعات زندان های کشور از مسئولین حفاظت زندان های استان خوزستان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان، دراین جلسه که به منظور تعامل وهماهنگی وهم اندیشی مسولین حفاظت به منظور بالا بردن ضریب امنیتی زندان ها برگزارشد، مدیرکل زندان های استان به اهمیت وجایگاه امنیت ونقش آن در اجرای دقیق برنامه های سلامت واصلاح وتربیت که رسالت اصلی سازمانی می باشدنکات را اشاره وتاکید کرد.
وی افزود: صیانت از نیروی انسانی که یکی از ارکان هر سازمان است ونظارت براجرای امورات که یکی از وظایف حفاظت واطلاعات درون زندان ها می باشد باید به آن توجه ویژه شود.
مقام ارشد زندان های خوزستان یادآور شد: اقدامات صیانتی حفاظت و اطلاعات می‌بایست همراه با تدبیر اقتدار و مهربانی باشد و این موضوع در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لحاظ گردد.
در ادامه این جلسه رئیس اداره اطلاعات سازمان زندان ها ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در زندان های خوزستان حفظ امنیت در زندان‌ها رکن اصلی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تمام بخش‌ها است که با تلاش کارکنان حفاظت در کنار دیگر کارکنان فراهم می شود.
در پایان این جلسه مدیر کل زندان های خوزستان با اهدا لوح از مسئولین حفا زندان های خوزستان تقدیر به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha