نفرات برتر مسابقات مهارت زندان‌های البرز معرفی شدند

در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی و استانی در زندان فردیس برگزار شد، از نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت زندان‌های استان البرز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم با حضور مدیر کل زندان‌های استان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای، رئیس دادگستری فردیس، دادستان فردیس و مسئولان زندان‌ها و فنی و حرفه‌ای برگزار شد و با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از نفرات برتر رشته‌های این دوره از مسابقات تقدیر شد.

علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات به صورت خانواده محور برگزار شد و برای اولین بار در کشور این امکان مهیا شد تا زندانیان خانم در کنار همسرانشان و سربازان وظیفه در کنار مادران و همسرشان ضمن آشپزی به رقابت هم بپردازند و فضایی آکنده از مهر و محبت خانوادگی در محیط زندان به وجود آید.

چهار محالی افزود: تحکیم بنیان خانواده در کنار توانمند سازی زندانیان یکی از اهداف مهم این مسابقات بود که در سال‌های آینده به صورت گسترده و با شور و شعف بیشتری برگزار خواهد شد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز بیان کرد: در این دوره از مسابقات در مجموع ۴۶۴ نفر از زندانیان، سربازان وظیفه و خانواده‌هایشان طی ۳ روز در ۹ رشته به رقابت پرداختند که به نفرات اول ۱۵ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۵ میلیون ریال کارت هدیه به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم از مربیان فنی حرفه‌ای، برگزار کنندگان این مسابقات و همچنین خبرنگاران حاضر در جلسه به خاطر روز خبرنگار تقدیر شد. برای دیدن عکسهای بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha