مدیرکل زندان‌های استان یزد روز خبرنگار را گرامی داشت

رضا مقبلی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد با ارسال پیامی روز خبرنگار را را به فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون
«نون سوگند به قلم و آنچه می ‏نویسند»

روز خبرنگار حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی است که همواره با قلم، این مقدس ترین عامل سوگند آسمانی، که بار دیگر به مظهر درخشش تبدیل شده پیوندی جاودانه بسته اند. روز حضور در ورطه نوشتن، حکایت بودن در دنیای کلمات و واژه ها و عامل تابندگی دگر باره اندیشه های انسانی است. حرفه ای که زمان و مکان و شب و روز نمی شناسد و نقشش در آگاهی بخشی و شفاف سازی انکارنشدنی است.
شما عزیزان؛ طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردمان هستید و هم اینجاست که رسالت بی¬نام و نشان شما به گونه‌ای اعجاب آور با رسالت زندانبانی، گره می‌خورد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و دوستانش "هفدهم مردادماه" روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی و فکری جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو می نمایم.


رضا مقبلی
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد
17 مرداد 1402

انتهای خبر/

مدیرکل زندان‌های استان یزد روز خبرنگار را گرامی داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha