100 زندانی ایلامی مشغول به کار می‌شوند

احسانی مدیرکل زندان‌های استان در جلسه‌ای با مظفری شهردار ایلام برای توسعه اشتغال زندانیان رایزنی کرد و زمینه اشتغال یکصد زندانی در ایام اربعین فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در نشستی با شهردار ایلام برای اشتغال زندانیان تصمیم گیری شد.

در این نشست مسئولین اداره کل زندان های استان و مدیرعامل نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان نیز حضور داشتند و با موافقت شهردار ایلام، زمینه اشتغال یکصد زندانی در ایام اربعین فراهم شد.

احسانی با اشاره به اهمیت اشتغال زندانیان در برنامه های اصلاحی و تربیتی، گفت: اشتغال زندانیان با کمک شهرداری تنها مختص ایام اربعین نیست و بسیاری از امورات خدماتی و دیگر فعالیت های حوزه شهرداری در طول سال به زندانیان رای باز سپرده می شود که با دریافت حقوق ماهیانه حامی خانواده های خود هستند.

مظفری در ادامه اذعان داشت: شهرداری در خدمت رسانی به موکب ها و زائرین حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین نقش موثری دارد و امسال با هدف توانمندسازی زندانیان رای باز و کمک به خانواده های نیازمند آنان و همچنین اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان، برای یکصد زندانی شغل ایجاد می شود.

وی افزود: از زندانیان دارای مهارت هایی چون: نقاشی، مکانیکی، تاسیسات، برق کاری و... نیز در طول سال برای انجام امورات و فعالیت های خدمت رسانی شهرداری ها استفاده می شود.

یکصد زندانی مشغول به کار می‌شوند

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص تکمیل فاز دوم زندان مرکزی جدید از محل فروش زندان قدیم نیز بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha