بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان ساوه

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی به همراه حسامی مشعوف رئیس اداره بازرسی اداره کل از زندان ساوه بازدید و از نزدیک روند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را بررسی کرد .   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه با حضور در زندان ساوه فعالیت های حوزه های مختلف این مجموعه را بررسی و از نزدیک در جریان اجرای روند امور اصلاحی و تربیتی زندانیان قرار گرفت .

مدیرکل زندان های استان مرکزی دراین رابطه به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت مددجویان و تداوم برنامه های آموزشی و فرهنگی با محوریت یادگیری مهارت های اساسی زندگی و آموزه های قرآنی اشاره و خواستار حضور و مشارکت مددجویان در این فعالیت ها شد .

وی پس از بازدید از قسمت های مختلف زندان با حضور در جمع زندانیان با استماع درخواست های آنان ، در سخنانی بیان داشت : در مدتی که در حال تحمل حبس در زندان هستید از اوقات و توان خود حداکثر استفاده را در خصوص اشتغال و حرفه آموزی و یادگیری مهارت های اجتماعی استفاده کرده و تلاش خود را در جهت بازگشت سعادتنمدانه به کانون خانواده و جامعه نمائید .

علی اسلام خواه در پایان بازدید پس از استماع گزارش ترکاشوند رئیس این مرکز خاطرنشان کرد؛ ارتقاء وضعیت و توسعه امکانات فرهنگی و رفاهی در مجموعه باهدف تغییر نگرش و آمادگی ذهنی و روحی مددجویان برای ادامه زندگی اجتماعی مورد تاکید است .

بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان ساوه

گفتنی است در این بازدید با کارکنان زندان ساوه نیز دیدار چهره به چهره داشته و به درخواست های آنان پاسخ داد .

بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان ساوه

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha