اعطاء 456 بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در جلسه اعضاء هئیت مدیره انجمن از اعطاء بسته های معیشتی به 456 خانواده زندانی نیازمند در چهار ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان یاسوج با حضور دادستان مرکز استان، فرماندار شهرستان بویراحمد،مدیر کل زندان ها، معاون کمیته امداد حضرت امام (ه) مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یاسوج درسالن جلسات اداره کل زندان ها برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با اشاره به اینکه تلاش سازمان زندان ها کمک به باز اجتماعی شدن زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان است عنوان داشت: فردی که در زندان بسر می برد خانواده او در معرض آسیب های جدی اجتماعی قرار دارد که اگر حمایت نشوند در چرخه جرم و بزهکاری می افتند.

وی با بیان اینکه در استان قریب به 700 خانواده زندانی تحت پوشش حمایت مستمر انجمن های حمایت سه گانه استان قرار دارند اظهار داشت: هر چند انجمن ها منبع درآمد مشخصی ندارند ولی با کمکهای موردی سازمان و مساعدت خیرین و نهادهای حمایتی در چهار ماهه امسال 456 خانواده بسته های معیشتی دریافت داشته و به 469 خانواده نیز کمک نقدی به مبلغ 310 میلیون تومان اعطاء شده است.

بیژنی با تقدیر از دغدغه دادستان مرکز استان جهت پیگیری مشکلات خانواده های زندانیان و حمایت بی دریغ کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی عنوان داشت : مبلغ مستمری این دو نهاد حمایتی به خانواده های تحت پوشش در این چند ماه 2300 میلیارد تومان بوده که انتظار می رود تمامی نهاد ها و دستگاههای ذیربط نسبت به حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند اهتمام جدی داشته باشند.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه عنوان داشت: هر اقدامی که برای انجمن حمایت از زندانیان انجام شود نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است لذا دغدغه اصلی ما تلاش برای حل مشکلات خانواده های زندانیان است که جا دارد در این خصوص اهتمام افزونتری گردد.

وی عنوان داشت: کمکهای موردی و حمایت از خانواده ها بسیار خوب است ولی اشتغال پایدار برای آنان و منابع درآمد زا موجب می شود آسیب های کمتری متوجه اینگونه خانواده ها گردد.

قاسمیان مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان یاسوج نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد انجمن ارائه نمود.

انتهای خبر/

اعطاء 456 بسته معیشتی به خانواده های زندانیان کهگیلویه و بویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha