دیدار مدیرکل زندان‌های زنجان با مسئولین قضائی ابهر و خرمدره

مدیر کل زندان‌های زنجان طی سفر یک روزه با روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های ابهر و خرمدره دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف توسعه تعاملات زندان با دستگاه قضایی ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی معاون سلامت، اصلاح و تربیت طی سفر یک روزه با مسئولین قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره دیدار و طی نشستی مهم‌ترین مشکلات زندان ابهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ارتباط نزدیک دستگاه قضایی با زندان‌ها را بی‌نظیر قلمداد و گفت: بحمدا.. مجموعه قضایی استان با همراهی مطلوب بزرگترین پشتوانه در انجام ماموریت‌های سازمان زندان‌ها بوده و در این خصوص دستاوردهای زیادی به دست آوردیم.

بنیادی اظهار کرد:در آخرین رتبه‌بندی شاخص‌های قضائی خوشبختانه توانستیم در رتبه ۱۱ کشوری قرار بگیریم که با همدلی و همراهی هرچه بیشتر می‌توانیم این وضعیت را ارتقاء دهیم .

مدیر کل زندان‌ها تاکید کرد: دادرسی الکترونیکی یکی از شاخص‌های ارزیابی قضایی بوده که به جهت اهمیت موضوع به ویژه نقش آن در ارتقا امنیت زندان‌ها و کاهش هزینه‌های متعدد،می‌بایست در اولویت همکاران دادگستری قرار گیرد.

بنیادی در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: استان زنجان در دو شاخص میزان متهمین و مجازات‌های جایگزین حبس توانسته رتبه اول را در کشور به خود اختصاص دهد که قطعاً این مهم حاصل همکاری و تعامل فی مابین زندان‌ها و دادگستری بوده است.

همچنین در این دیدار روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان های ابهر و خرمدره ضمن اعلام آمادگی در افزایش تعاملات فی مابین بر ضرورت به حداقل رساندن اعزام‌های فیزیکی در این دو شهرستان تاکید نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha