رئیس جدید زندان دهدشت معرفی شد

با حضور مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فرماندار، مسئولان قضایی کهگیلویه و جمعی از روسای ادارات آئین تکریم و معارفع رئیس زندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیرکل زندان ها در این آئین گفت: نگاه امروز زندانبانی نگاه اصلاحی و تربیتی است لذا اقدامات و فعالیتهای فرهنگی ، دینی و اعتقادی جهت باز اجتماعی شدن زندانیان گواه این مطلب است.

وی با اشاره به کار در زندان و صعوبت شغل سخت زندانبانی عنوان داشت: توان و همت همکاران ما خدمت رساندن به قشر آسیب پذیر جامعه و خانواده های آنان است که در این راه اهتمام ویژه ای دارند.

بیژنی با تقدیر از زحمات آقای سخنگو تصریح کرد: تغییر و تحول در کار باعث تغییر شیوه مدیریتی و خدمت بهتر در مجموعه خواهد شد که از این رو با معرفی رئیس جدید امیدواریم بتوانیم نسبت به خدمت افزونتر به جامعه زندانبانی و وظایف محوله گامهای بهتری برداشته شود.

سید عبدالعزیز موسوی نیز در یان آئین با اشاره به مأموریت‌های خطیر امور زندان‌ها ذیل برنامه تحول قضائی اظهار کرد: امروز شناسایی چالش‌ها از منظر علمی از سوی نظام مدیریتی قضائی در راستای جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی حرکت می‌کند و این امر دستاوردهایی در حوزه امنیتی به ارمغان آورده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، سازمان زندان‌ها را سازمانی تحولی و رشدمدار و فراتر از روش‌های سنتی زندان و زندانبان خواند و گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی و ظرفیت‌های حمایتی از خانواده زندانیان و ایجاد ساز و کارهای مکمل در راستای سوق‌دادن زندانیان به سبک زندگی انسان متعالی از نقاط قوت سازمان زندان‌ها است.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های چهارساله محمدکریم سخنگو در تصدی مسئولیت زندان مرکزی دهدشت تقدیر و با حکم مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، مراد کاراندیش به عنوان رئیس جدید زندان دهدشت معرفی شد.

انتهای خبر/

رئیس جدید زندان دهدشت معرفی شد

رئیس جدید زندان دهدشت معرفی شد

رئیس جدید زندان دهدشت معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha