نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل زندان‌های استان کردستان دیدار کردند

مدیرکل زندانهای استان کردستان با دکتر فرشادان، نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیرکل زندانهای استان کردستان با دکتر فرشادان ، نماینده مردم شهرستان های سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه ۹ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در اداره کل زندانهای استان دیدار کرد.

در این دیدار مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان عنوان کرد: مشکل کلی سازمان در خصوص تأمین اعتبارات لازم برای سازمان زندانها به ویژه سرانه غذایی که با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم موجود، نیاز به بازنگری اساسی و افزایش مبلغ سرانه می باشد .

محمدی اظهار داشت : یکی از اولویت های مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضائیه و ریاست محترم سازمان زندانها به استان انتقال زندانهای سنندج ، بانه ، بیجار و مریوان به خارج از شهر می باشد.

مدیر کل زندانهای استان کردستان در ادامه نشست بیان کرد ؛ هدف ما رعایت حقوق شهروندی در زندانهای استان با افزایش سرانه فضای فیزیکی اعم از توسعه فضاهای فرهنگی ، اشتغال و حرفه آموزی ، خوابگاهی و ... می باشد که مستلزم تأمین و افزایش اعتبارات زندانها می باشد .

فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی درخصوص پشتیبانی و مساعدت در خصوص افزایش اعتبارات استانی و کشوری زندانهای استان کردستان قول مساعد داد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha