برگزاری سومین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان

سومین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان به ریاست مدیرکل در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در دهه اول محرم و برگزاری منسجم عزاداری‌های حسینی قدردانی کرد.

مدیر کل زندان‌های زنجان در این جلسه با ارزیابی مطلوب از محتوای برنامه‌های محرم گفت:مهمترین تفاوت برنامه‌های عزاداری حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) در سال جاری انسجام اجرای برنامه‌ها در کلیه بندهاو افزایش محتوای عزاداری‌ها و تبیین تشریح واقعه عاشورا توسط سخنرانان بود.

بنیادی اظهار کرد:سخنان گوهربار امام حسین(ع) در دوران زندگی ۵۷ ساله مسیر بسیار روشن برای سعادت دنیوی و اخروی است که امیدوارم با تاسی از فرمایشات آن حضرت بتوانیم ادامه دهنده نهضت عاشورا باشیم.

توجه حداکثری به کاهش آسیب‌های درون زندان، استمرار برنامه‌های عزاداری حسینی تا اربعین در کلیه زندان‌های تابعه و مداخله فوری همکاران در رسیدگی به مشکلات زندانیان جدید الورود از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌ها در این جلسه بود.

لازم به توضیح است در ابتدای جلسه روسای زندان‌های تابعه گزارش کاملی از اقدامات و برنامه‌های زندان تحت امر خود را در ایام محرم ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha