رئیس جدید اداره زندان شهرستان ماکو  معرفی شد
رئیس جدید اداره زندان شهرستان ماکو  معرفی شد

در مراسم تکریم و معارفه روز دوشنبه در سالن فرمانداری از زحمات و تلاش های زین العابدین آقایی فر تقدیر و صفر تاروردی زاده به عنوان رئیس جدید زندان ماکو معرفی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، ظهر دوشنبه مراسم تکریم ومعارفه با حضور مدیرکل زندانها ، فرماندار ، امام جمعه، معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد و تعدادی از مسئولین در محل فرمانداری ماکو برگزار گردید ، رئیس جدید اداره زندان ماکو معرفی شد ‌.

نادر کاظمی فرماندار شهرستان در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های آقایی فر رئیس قبلی زندان ماکو که یکی از مدیران موفق شهرستان در حوزه خدمتی خود بودند و آرزوی توفیق برای تاروردی زاده رئیس جدید گفت : امید است با تدبیر مسئولین امر شاهد روزی باشیم که آمار زندانیان در شهرستان ماکو به حداقل برسد .

فرماندار ماکو افزود : با مدیریت مقامات قضایی و همچنین اجرای احکام جایگزین حبس شاهد کاهش آمار زندانیان شهرستان نسبت به گذشته هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو هم در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است که توسط افرادی در اختیار اشخاص دیگری قرار داده می شود گفت : کسانی اهل ایمان هستند که امانت دار خوبی باشند و این فرصت را مغتنم شمرده و از آن برای خدمت به خلق الله استفاده نمایند .

وی افزود : خدمت در ندامتگاه ها افتخار بزرگی برای کارکنان آن مجموعه است ، چرا که به کسانی که گفتار آسیب های اجتماعی شده اند حیات دینی و معنوی می بخشند و تلاش می کنند تا فردی سالم و سودمند را به جامعه بازگردانند .

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان نیز در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان غربی دومین استان بعد از فارس از لحاظ داشتن ندامتگاه است گفت : در سال ۱۴۰۱ با همکاری سازمان فنی و حرفه ای ۵ هزار نفر از زندانیان استان موفق به اخذ مدرک فنی و حرفه ای شده اند .

وی به کاهش جمعیت کیفری استان نیز اشاره کرد و افزود : با مساعدت قضات دادگستری و دادسراها در استفاده از مجازات جایگزین حبس ، جمعیت کیفری در استان کاهش یافته و در بحث استفاده از پابند الکترونیک رتبه دوم را در بین استان های کشور داریم .

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از زحمات زین العابدین آقایی فر تقدیر و صفر تاروردی زاده بعنوان رئیس جدید اداره زندان ماکو معرفی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha