نیت خیر جوان گلستانی برای آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد

در ششمین روز از ماه محرم، با کمک جوان گلستانی و به نیت چهارده معصوم(ع) شرایط آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد و معسر فراهم و از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در ششمین روز از ماه محرم به نام قاسم ابن الحسن(ع)، جوان گلستانی به نیت چهارده معصوم، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد پرداخت کرد.

حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان، گفت: با توجه به اینکه در ایام عزاداری هستیم و با اطلاع قبلی از ارادت ویژه این جوان خیرخواه به ائمه و مشارکت مادی و معنوی در برپایی مراسمات عزاداری، با ایشان تماس گرفته شد و وی با نیت چهارده معصوم بخشی از هزینه مراسم اطعام دهی را به آزادی ۱۴ نفر از زندانیان غیرعمد و نیازمند اختصاص داد.

وی ادامه داد: مبلغ کل بدهی این مددجویان ۵۴ میلیارد تومان بوده که با تلاش کارکنان ستاد دیه استان و اعضای شورای حل اختلاف زندان، شکات 34 میلیارد تومان آن را بخشیدند.

مدیر ستاد مردمی دیه افزود: همچنین ۱۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از بدهی را مددجویان از طریق تسهیلات، نقدیگی و اعسار پرداخت می کنند و مابقی مبلغ از طریق کمک خیرین و ستاد دیه تأمین شد.

وسکوئی با بیان اینکه عشق و علاقه انسانها به سیدالشهدا موهبتی است که خداوند به آنها عطا فرمود، گفت: زندانی گرفتار و نیازمندی که به نام امام حسین (ع) آزاد خواهد شد تا آخر عمر خود می‌گوید که به احترام امام حسین (ع) آزاد شدم و به صف عزاداران محرم افزون می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha