15 زندانی ایلامی به حرمت ماه محرم از زندان آزاد شدند

در دهه اول محرم و با همکاری ستاددیه و سازمان بنیاد مستضعفین کشور 15 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، با حضور رییس کل دادگستری، دادستان ایلام و جمعی از مراجع قضایی، بدهی زندانیان نیازمند مالی توسط ستاد دیه، سازمان بنیاد مستضعفین کشور و خیرین پرداخت شد و 15 زندانی استان(13 مرد و 2 زن) به آغوش خانواده خود بازگشتند.

15 زندانی ایلامی به حرمت ماه محرم از زندان آزاد شدند

علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم به احادیثی از ائمه اطهار و فلسفه عاشورا و سوگواری بر سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام اشاره ای داشت و گفت: زندانبانی امروزی مسیر علمی و هدفمند را دنبال می کند. وی افزود: اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سالم آنان به جامعه امروزه با برنامه های بازپروانه علمی و کارشناسی شده امکان پذیر است که این روند در سطح زندان های استان بخوبی در حال انجام است.

15 زندانی ایلامی به حرمت ماه محرم از زندان آزاد شدند

رییس کل دادگستری استان به نقش مهم ستاد دیه در آزادی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و همچنین کاهش آسیب ها اشاره کرد و تلاش مسئولین زندان ها را در مسیر اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان قابل تقدیر دانست.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم در خصوص فرایند انجام فعالیت ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در سطح زندان ها و شرح برنامه های اجرایی مطالبی را عنوان کرد و اذعان داشت: از ابتدای سال تا کنون 55 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شده اند و تا پایان سال تلاش ما بر این است ضمن افزایش این آمار، در جهت توانمندسازی آنان و خانواده هایشان نیز اقدامات مطلوبی انجام شود.

15 زندانی ایلامی به حرمت ماه محرم از زندان آزاد شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha