در صورت اختصاص زمین مناسب آمادگی ساخت زندان جدید بیجار را داریم

مدیرکل زندانهای استان کردستان با فرماندار شهرستان بیجار دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیر کل محترم زندان های استان با فرماندار و دو تن از اعضای شورای تامین شهرستان بیجار در ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ دیدار کرد .
در این دیدار که رؤسای حفاظت و اطلاعات ، بازرسی و رییس زندان بیجار مدیر کل را همراهی می کردند فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه بیجار ، دادستان محترم دادسرای بیجار و معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ی بییجار حضور داشتند .

مدیر کل محترم ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم و تبریک انتصاب آقای مهندس امیر حسین محبیان به عنوان فرماندار شهرستان بیجار ، از مسئولین شهرستان برای خروج زندان بیجار از داخل شهر که جزء مصوبات سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان کردستان و خواسته مردم و مسوولین شهرستانی است درخواست کمک برای تهیه زمین مناسب را خواستار شد و آمادگی اداره کل زندان های استان را برای شروع به ساخت زندان جدید شهرستان بیجار اعلام نمود .

مجتبی محمدی همچنین برای زندان جدید وبرنامه تقویت ابنیه و تعمیر آن درخواست مساعدت و کمک نهادها و ادارات دولتی مخصوصا فرمانداری در تامین بودجه و اعتبار لازم را خواستار شد .

سپس مسولین شهرستانی با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی زمین و قول مساعد فرماندار جهت پیگیری ورایزنی با استاندار محترم استان کردستان را دادند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha