صمت جنوب، صحنه‌گردان اشتغال زندانیان جیرفت می‌شود

در راستای ایجاد اشتغال مولد و آموزش به زندانیان رأی باز زندان جیرفت، در جلسه هم‌اندیشی رئیس زندان جیرفت با معاونت بازرگانی اداره‌کل صمت جنوب کرمان، مقرر شد تا طی دعوت از کارآفرینان، بازاریان و اصناف در خصوص اشتغال پایدار برای زندانیان، اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت، ضمن تقدیر از همکاری و تعاملات معاونت بازرگانی صمت جنوب استان، ضمن اشاره به ظرفیت بالای اصناف شهرستان در جهت کمک به ایجاد اشتغال پایدار زندانیان، گفت: اتاق بازرگانی و اصناف شهرستان جیرفت در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره در زمینه‌های مختلف نظیر جشن‌های گلریزان ویژه آزادی زندانیان، نقش پررنگی داشته‌است.

شریفی با اشاره به اهمیت اشتغال زندانیان در اصلاح و تربیت آنان، گفت: خواستار حمایت بیشتر کارآفرینان و اصناف شهرستان در زمینه اشتغال زندانیان هستیم. وی افزود: این حمایت‌ها، در کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانیان و خانواده آنان مؤثر بوده و بازخوردهای مثبت خوبی را در جامعه در پی خواهد داشت.

مشایخی معاون بازرگانی صمت جنوب استان کرمان نیز با تأکید بر اهمیت اشتغال زندانیان، جهت اشتغال پایدار و آموزش آنان برای ورود به بازار کار، قول مساعد داد.

در این جلسه مقرر گردید سازمان صمت جنوب کرمان طی دعوت از کارآفرینان، بازاریان و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان، اقدام موثر نماید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha