با رضایت آموزش و پرورش یک زندانی آزاد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بازدید از زندان مرکزی و کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندان مرکزی، تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل زندان‌های استان را امضا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از زندان مرکزی بازدید کرد و با اعلام رضایت به یکی از زندانیانی که به طرفیت آموزش و پرورش متحمل حبس بود، زمینه آزادی زندانی ایلامی فراهم شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری/ با رضایت آموزش و پرورش یک زندانی آزاد شد

درویشی پس از بازدید از بندها، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی و فضای آموزشی زندان، تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت را قابل تقدیر خواند و در راستای کمک به هزینه تحصیل زندانیان، توسعه فعالیت های مشترک آموزشی و علمی و همچنین تسهیل شرایط برای ادامه تحصیل زندانیان، تفاهم نامه همکاری را امضا کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری/ با رضایت آموزش و پرورش یک زندانی آزاد شد

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه این بازدید گفت: اجرای طرح های مکمل سوادآموزی، ارائه آموزش به زندانیان و خانواده های زندانیان بی سواد، فراهم نمودن زمینه ادامه تحصیل زندانیان، توانمندسازی زندانیان و... از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری بوده است که انتظار می رود با تقویت فعالیت های آموزشی و حمایت از مهارت آموزی زندانیان، اقدامات اصلاحی و تربیتی روند رو به رشدی داشته باشند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری/ با رضایت آموزش و پرورش یک زندانی آزاد شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha