آئین شکرگزاری رهایی‌یافتگان از اعتیاد در زندان مرکزی مشهد

 زندانیان رها شده از اعتیاد طی مراسمی در حسینیه اندرزگاه ۶ زندان مرکزی مشهد پاکی خود را با توسل به امام رضا علیه السلام شکرگزاری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان رضوی و جمعی از مسئولین برگزار شد زندانیان عضو انجمن معتادان گمنام بر اساس فرآیند جلسات NA ، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

آئین شکرگذاری رهایی یافتگان از اعتیاد در زندان مرکزی مشهد

بر اساس این گزارش با اقدامات موثر حوزه سلامت ، اصلاح و تربیت این زندان در خصوص ترک اعتیاد با همیاری انجمن معتادان گمنام تاکنون تعداد زیادی از زندانیان از دام اعتیاد رهایی یافتند .

در همین راستا از اردیبهشت ماه سال گذشته طرح ترک اعتیاد زندانیان از طریق آموزش‌های انجمن معتادان گمنام آغاز شد و نتایج مطلوب این طرح با توسعه فعالیت در اندرزگاه‌های مختلف این زندان ادامه یافته و با استفاده از تجارب انجمن معتادان گمنام تعداد زیادی از زندانیان به این طرح پیوسته اند .

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری در اندرزگاه شش این ندامتگاه که به طور ویژه به طرح NA اختصاص یافته است ، تعداد ۳۵۴ نفر موفق به ترک اعتیاد شده اند و تعداد ۱۳۶ نفر نیز در حال انجام مراحل ترک هستند.فرآیند ترک زندانیان با درخواست شخصی زندانی ، نظارت پزشک و راهنمایی های روانشناسان طی برنامه ای استاندارد صورت می گیرد .

آئین شکرگذاری رهایی یافتگان از اعتیاد در زندان مرکزی مشهد

در این گردهمایی که با حضور خدام بارگاه منور رضوی برگزار شد ، زندانیان زیر پرچم متبرک آستان مقدس ثامن الحجج توفیق در پاکی خود را شکرگزاری کردند و از دست خادمین رضوی بسته متبرک دریافت کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha