نشست صمیمی مدیرکل زندان‌های گلستان با کارکنان زندان مرکزی گرگان

غلامرضا سرلک طی جلسه ای، به سوالات و درخواست های کارکنان اداری و شیفتی زندان مرکزی گرگان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این جلسه مدیرکل زندان‌های استان ابتدا فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت و اظهارداشت: کار فرهنگی عمیق بسیاری از مخاطرات احتمالی را کاهش و روح و روان زندانیان را به آرامش نسبی می رساند و ماه محرم فرصت مناسبی است تا عشق به سیدالشهدا را در دلها زنده کنیم.

سرلک در ادامه با بیان اینکه مددکاری یکی از کلیدی ترین ارکان زندان است، افزود: اگر مددکاری به درستی و بصورت جامع، کامل و دلسوزانه به وظایف خود عمل نماید بسیاری از فرایندهای غیرضروری که واحدهای دیگر متحمل می شوند کاهش می یابد.

وی به کلیه کارکنان اهمیت بالای خانواده را یادآوری کرد و گفت: پس از فراغت از کار در کنار خانواده ساعات خوشی را بگذرانید و رنجش ناشی از سختی کار به درون خانواده انتقال ندهید.

مدیرکل زندان‌ها افزود: در ابتدای امسال با عقد قرارداد با مراکز مختلف، رفاهیاتی برای کارکنان و خانواده ها در نظر گرفتیم و با برگزاری اردوهای تفریحی خانوادگی نشاط را به کارکنان و خانواده ها هدیه دهیم و همواره با تمام توان تلاش داریم تا پرداختی های رفاهی کارکنان را در حد مقدورات افزایش دهیم.

سرلک با تاکید بر فراگیری دقیق آیین نامه زندانها از سوی همه کارکنان چند نکته مهم سازمانی را خاطرنشان کرد و در ادامه سوالات و درخواست های کارکنان را شنید و به آنان پاسخ داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha