کارگروه اشتغال قرارگاه اجتماعی برای اشتغال زندانیان برنامه‌ریزی کرد

نشست تخصصی کارگروه اشتغال زندانیان با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اداره کل زندان‌های استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، برای ایجاد شغل های جدید و مهارت آموزی زندانیان به منظور اشتغال و کسب درآمد، نشستی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در این نشست گفت: اهمیت بخشی به اشتغال زندانیان و تلاش برای توانمندسازی آنان و حتی خانواده های آنان از اهم اهدافی است که سازمان زندان ها به صورت جدی و کارشناسی شده به دنبال آن است. وی افزود: سال گذشته برای 35 درصد از زندانیان شغل ایجاد شد و با همت و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در سال جدید به دنبال افزایش این آمار و توانمندسازی هرچه بیشتر زندانیان به منظور اصلاح و بازسازگاری اجتماعی آنان هستیم.

مدیرکل زندان های ایلام در ادامه اذعان داشت: بسیاری از دستگاه های اجرایی در حوزه کمک به خانواده های زندانیان نیازمند، ایجاد شغل برای زندانیان، برگزاری کارگاه های آموزشی کسب مهارت های شغلی و... اعلام آمادگی کردند که برای تحقق آنها نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha