مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مشهد برگزار شد

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مشهد با حضور اعضای هیئت مدیره دادستان مرکز استان و مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی؛ بر اساس اساسنامه انجمن‌های حمایت زندانیان و دستورالعمل‌های سازمانی، مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مشهد با محوریت ارائه گزارش اقدامات حمایتی یک سال گذشته، بررسی گزارش‌ها و عملکرد مالی و تبیین برنامه‌های پیش رو برگزار شد و مدیرعامل و بازرسان انجمن حمایت زندانیان مشهد گزارشات خود را ارائه کردند.

درودی دادستان مرکز استان و نایب رئیس هیئت مدیره ضمن قدردانی از رشد اقدامات حمایتی در یک سال گذشته بر تداوم و توسعه خدمات حمایتی ویژه خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی جامع کلیه خانواده زندانیان نیازمند شناسایی و تحت پوشش انجمن حمایت قرار گیرند. حسینی مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی نیز با اشاره به رشد شاخص‌های ارزیابی انجمن حمایت در سال گذشته نسبت به سنوات قبل گفت: با توجه به جمعیت کیفری شهرستان مشهد، میزان خانواده‌های تحت پوشش و خدمات حمایتی تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله دارد که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی تحولی که صورت گرفته در سال جاری شاهد پوشش کامل خانواده زندانیان بی بضاعت در مشهد مقدس و سایر انجمن‌های استان باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات حمایتی موثر و مستمر نیازمند منابع مالی پایدار است، باید مجموعه انجمن‌های حمایت با تجمیع ظرفیت‌ها، شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از تجارب موفق نسبت به افزایش درآمدهای پایدار، بر مبنای قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه اقدام کنند و با نگاه حل مسئله و آسیب شناسی علمی این منابع را در جهت رفع نیازهای خانواده زندانیان صرف کنند. حسین خاطرنشان کرد باید با همگرایی انجمن حمایت زندانیان، زندان و سایر دستگاه‌های حمایتی، فرآیند دریافت خدمت برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش تسهیل شود و تا اطمینان از پایداری خانواده و رفع مشکل، جریان خدمات حمایتی در حوزه نیازهای معیشتی، درمانی و شغلی ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha