نذر محرم و کمک ۵ میلیارد ریالی خیّر گلستانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه گلستان از کمک ۵ میلیارد ریالی خیّر گلستانی جهت آزادی زندانیان به نیت نذر در آستانه ماه محرم ، خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، حمید وسکوئی با اعلام این خبر گفت: این نیکوکار که خواست گمنام بماند، امروز و در آستانه ماه محرم و به نیت نذر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان تا ایام محرم ، ۵ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان پرداخت کرد که پیش بینی می شود تعداد قابل توجهی از زندانیان غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شوند.

مدیر ستاد مردمی گلستان ادامه داد: این خیّر نیک اندیش، از ابتدای سال جاری در دو نوبت، مجموعاً ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی دوسال اخیر این چهارمین مرحله کمک های خیرخواهانه این نیکوکار است که بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد و مالی استان، پرداخت کرده است.

وسکوئی با بیان اینکه مشارکت خیرین در اعیاد و مناسب های مذهبی مضاعف است، افزود: بحمدالله در دهه امامت و ولایت ۳۰ زندانی غیرعمد بویژه سادات، با کمک خیّرین از زندان آزاد شدند و امروز هم شاهد این هستیم که به برکت ایام محرم و حُب به سیدااشهدا(ع)، تعداد دیگری از زندانیان غیرعمد از زندان آزاد می شوند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان گفت: امسال هم مانند سال گذشته پویشی با عنوان «هر هیئت آزادی یک زندانی» برای آزادی ۷۲ زندانی معسر غیرعمد برگزار می گردد که از تمامی هیئات، مساجد و دسته های عزاداری و خیرین خداجو جهت پیوستن به این پویش خیرخواهانه دعوت می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha