23 میلیارد و 2000 بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام اهدا شد

با تلاش و رایزنی‌های دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان‌های ایلام با فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور، مبلغ 23 میلیارد ریال و 2000 بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور چندی پیش به استان ایلام سفر کرد و پس از رایزنی های بخشنده دادستان مرکز استان به همراه مجید احسانی مدیرکل زندان های ایلام در خصوص کمک به خانواده های زندانیان و آزادی زندانیان نیازمند مالی، مبلغ 23 میلیارد ریال و 2000 بسته معیشتی از طرف بنیاد مستضعفان کشور به انجمن حمایت از زندانیان ایلام اهدا شد.

احسانی در این باره گفت: کمک به خانواده های زندانیان نیازمند با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین تحقق اهداف قوه قضاییه با کمک به آزادی زندانی نیازمند مالی به منظور کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان و خانواده هایشان، از اولویت هایی سازمانی است که به صورت جدی دنبال می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و همکاری دادستان ایلام در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی و قدردانی از کمک های قابل توجه رییس بنیاد مستضعفان کشور، افزود: طی دو سال گذشته بیش از 10هزار بسته حمایتی در قالب سبد غذایی، بسته های فرهنگی و نوشت افزار و اقلام بهداشتی به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha